Формування в Україні майданчика для можливості цивілізованого спілкування конфліктуючих сторін у фінансовій сфері та вирішення суперечливих ситуацій за допомогою фінансової медіації.
Оцінюючи стан українського фінансового ринку як кризовий, чуючи про неймовірну кількість конфліктів у фінансовому секторі між учасниками фінансового ринку, в тому числі споживачами фінансових послуг та установами, які такі послуги надають, назріла думка про необхідність появи в нашій країні платформи, яка зможе допомогти не лише залагодити такого роду конфлікти без доведення справи до суду та взаємного поборювання однієї сторони конфлікту іншою, але й подолати розбіжності з вигодою для кожної зі, здавалося б, непримиренних сторін.
Ідея створення подібного майданчика виникла через усвідомлення того, що не може бути єдиного підходу до всіх і кожного.
Є індивідуум, який з тієї чи іншої причини може потрапити у певну життєву скруту, просто елементарно переоцінити власні можливості тощо. Такій людині можна і потрібно іти назустріч, адже вона готова виконати взяті на себе фінансові зобов'язання, проте їй потрібен для цього або додатковий час, або професійна доброзичлива порада, як продовжити співпрацю з максимальною вигодою для себе і фінансової установи, не втрачаючи обличчя та не псуючи собі репутацію.
Час показав, що фінансові установи також не мають індульгенції і дуже часто потребують допомоги.Адже набагато вигідніше віднайти взаємовигідне рішення і продовжити плідну співпрацю з клієнтом, ніж втратити його назавжди.
Конфлікт засліплює. Сторони, що конфліктують забувають, наскільки зручною та вигідною була співпраця, адже від вдалої співпраці обидві сторони мали зиск. Україна та українці варті найкращого світового досвіду подолання криз та конфліктних ситуацій, особливо у фінансовому секторі.